Sunday, 22 June 2014

Weekly photos from 9 to 15 and 16 to 22 of June of 2014

E aqui estão as fotos das duas últimas semanas! Pelos vistos, estar em Lisboa não foi suficiente para eu conseguir mexer no meu blog…
Eu já tenho o meu post da review, mas SÓ hoje é que FINALMENTE o meu protector solar acabou! Eu sei que há muita gente que prefere os produtos com uma pump, mas eu prefiro as bisnagas normais, porque se consegue extrair praticamente o produto TODO. Isto quer dizer que o Époux Sun cream durou exactamente 2 meses e duas semanas! E agora sim, já posso escrever sobre ele, eu queria mesmo acabar o produto antes de fazer o post, embora não vá ser já hoje.

And here are the photos from the last two weeks! Apparently even being in Lisbon didn’t present me the chance to update my blog….

I do have my review post prepared already but only today did the sunscreen FINALLY finished! I know a lot of people prefer products with pumps but I like the normal packaging better because you can squeeze out ALL the product properly. It means that the Époux sun cream lasted exactly two months and two entire weeks! So now I can write about it, I really wanted to finish the whole things before posting the review, though not on this post yet.

Maioritariamente comida! A foto de cima foi do arraial de Santo António, no dia 13. Esta foto foi tirada no marcado de Cascais que foi festa até tarde. Um almoço mais ou menos saudável, à direita e um docinho que me caiu muito mal à noite!
Mostly food! The top photo was on the night of Santo António on the 13th, a municipal holiday in Lisbon, Cascais and some other cities, as well. This was taken in Cascais, party in the market until late hours. More or less a healthy lunch on the right and sweets on the left that got my stomach upset at night!

 Voltei a comer chocolate a mais durante três noites, em Cascais… 1 Magnum por noite. Este é o de Champagne da edição limitada e adoro!!! Mas desde então estou em jejum de chocolate. As borbulhas chatas já estão a começar a desaparecer. Outro almoço nada saudável, dado que é só pãozinho, e muito, com bom camarão. Estava uma delicia!!!
Por fim o meu pó compacto da Essence que acabou, mas fez-me tanta falta durante uns dias que na segunda-feira fui logo comprar outro.
I did eat more chocolate than I should have while in Cascais… The three party nights I ate 3 Magnum ice creams. That one is the Champagne limited edition and me likes it very much!!!! But I’ve been on chocolate fasting for a week now. The annoying pimples seem to be disappearing.  Another not healthy lunch since it’s made with a lot of bread and some very good shrimps. Delicious!!!!!  And my Essence Mattifying compact powder ended, but I missed it so much, for a couple of days that I bought a new one on Monday.


Duas semanas bastante ocupadas com um bocadinho de diversão pelo meio, para ver se me trazia um sorrisinho e me deixava mais alegre. Ajudou um bocadinho. Tenham uma ótima semana com bom tempo, por aqui vai ser frio e chuva, DE NOVO!!!!! Que raio de Verão!!!!!
Very busy two weeks, with a little bit of fun in between to see if I can get a bit happier. It did help a little. Have a wonderful week, with good weather since here we will have rain and cold, AGAIN!!!  Crappy Summer!!!

Fiquem bem! Até ao meu próximo post!
Xana

Take care! See you on my next post!
Xana 

11 comments:

  1. Lovely photos! Enjoy the rest of your weekend.

    http://www.attraction2fashion.com

    ReplyDelete
  2. Ai que delicia!! Vc acredita que eu amoo comer?? Ai que post legal.
    Bjos e otima semana!

    ReplyDelete
  3. Eu gostei muito do post e de saber que andaste entretida É mesmo assim! :D

    Beijinhos :3

    ReplyDelete
  4. Magnum was just launched in my country last year I think. Everyone here makes it sound so high-end though, haha! I tried a few flavors of it (it's quite expensive here for a chocolate pop stick), but I've never tried Champagne flavor yet *o* Hope I can taste that some day! :D

    xoxo
    Strawberry Bunny

    ReplyDelete
  5. Hi Alex!!!!! Awwww that's too bad with all the rain and coldness! :( Sending you lots of warm sunshine from Toronto! I can't wait to see that review of that sunscreeen you just finished!!!! Enjoy the summer and hopefully it gets better!!!! <3

    xoxo, Mango
    Blog | Video

    ReplyDelete
  6. I am sure you ended up enjoying every bite of chocolate.
    Thanks for sharing your experiences.

    ReplyDelete
  7. Nice blog!

    http://differentcands.blogspot.kr/

    ReplyDelete
  8. The Magnum Champagne sounds so yummy. I wished I could sink my teeth into some chocolate now. Sounds like a fabulous week. Take care, doll!

    ReplyDelete
  9. That looks so much fun!~

    http://marvelikalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nice photos! Have fun : )

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com.es/

    ReplyDelete