Wednesday, 6 November 2013

Weekly twitter 28 October to 03 November

Vou só passar ao que interessa e não vale a pena estar com desculpas. Trago vos a minha semana em fotos que foram só 4. Semanas agitadas e meias doentes, dá nisto! Prometo que amanhã vou dar resposta a todas as pessoas que me têm comentado e vou cuscar os blogs.


Just getting to what matter and no bother with excuses. I bring you my week in photos, in 4 miserable photos. Busy and sick weeks adds to this result! I promise tomorrow I will check your blogs and of course will return all your love ly comments. Just bear with me a little. 

A minha sobremesa de strawberry cheesecake. Um falso strawberry cheesecake feito com aveia e doce de morango. Estava bem bom, por acaso!
O meu Halloween foi perfeitamente normal, em casa. Essa abobora também passou a decoração permanente.
O meu primer de olhos da Etude House que estava a tornar se difícil retirar do recipiente e para isso tive de o cortar e retirar o produto para outro lado. Ainda tem tanto e vai-me durar por muito tempo. Olhando para o recipiente original, nunca pensei.
Mesmo já em Novembro, ainda há quem aproveite bem a praia. O dia estava bonito e com sol, sem dúvida, mas para mim, já está frio a mais para andar de biquíni!

My strawberry cheesecake dessert. A fake strawberry cheesecake made with porridge and strawberry preserve. But it tasted soooo good!
My Halloween was a normal day, stayed at home. The pumpkin is now a permanent decoration item as well.
My eye primer by Etude House was getting hard to be removed from the original container so I had to change to another. There is still so much product left, I couldn’t tell just by looking at the original packaging. It will last for a long time still!
Already November, but there are those that still enjoy the beach. It was lovely sunny day, it’s true, but for me it’s already too cold to walk around in a bikini!





Xau gente, fiquem bem! Até ao meu próximo post!
Xana

Bye everyone! See you on my next post!
Xana 

4 comments:

  1. Tem um bom aspecto sua sobremesa, adoro doces!! Foto linda da praia, saudade do verao! Bjus

    ReplyDelete
  2. Oh so delicious strawberry cheesecake with porridge and strawberry , can you share the recipe please?

    Thank you for lovely comment on my blog
    http://lavenderloafers.com

    ReplyDelete
  3. Thanks..followed back on GFC and Twitter :)

    Plus I invite you to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Oh really cute and lovely pics dear,
    xx

    www.sakuranko.com

    ReplyDelete