Tuesday, 29 October 2013

Weekly twitter 21 to 27 of October

Não sei bem porquê, mas esta semana foi longa e ocupada e o mês de Outubro já está no fim!!!!
Hoje foi finalmente um dia de Outono. Ainda vi umas poucas pessoa de t-shirt mas a maioria já andava encasacada e com roupa mais quente. Eu até tive frio com o que eu vesti hoje. E também já comecei a usar o meu pijama de inverno para dormir mais confortável.

For some reason, it was a long busy week and October went by in a flash!!!!!
Today was finally an autumn day. I still saw a couple of people wearing t-shirts but everyone else was already in warm clothes. I felt quite cold with what I wore today, actually. And I’m already wearing my winter pyjamas to sleep more comfortable.
  
A minha semana no twitter:
My twitter week: 
Em baixo, as minhas unhas da semana. Duraram bastante, mas hoje já vou ter de remover o verniz. À esquerda um carro lindo que eu gostava bem de ter! eu adoro carros antigos e quase tudo o que é antigo.
Em cima, decidi juntar gelatina de morango às minhas papas de aveia e por acaso resultou bastante bem. Só não me posso esquecer de adicionar menos açúcar, já que a gelatina é doce o suficiente. Continuando com o cor-de-rosa, uma capa para o meu Galaxy S3 em forma de abelha. Eu por acaso, preferia mesmo em amarelo e preto, mas a Claire’s só tinha esta cor. É adorável na mesma e decidi dar-lhe o nome de Dubabo, porque, na minha opinião, tem mais ar de macho do que de fêmea, embora seja cor-de-rosa, por isso dei-lhe o nome do DuJun da banda coreana Beast. No entanto, não me parece que ele aprovasse…
Na fila do meio, estou eu mais uma coisa que comprei para o Halloween. Mas eu gosto tanto que vai acabar por ficar como decoração permanente, para homenagear um bocadinho o meu lado gótico escondido!

Bottom photos you can see the nails I did for the week. They held on very well and I must remove it today. On the left is a gorgeous car that I would love to won! I just love old cars, and almost old everything.
Above, I decided to add strawberry gelatine to my porridge which turned out quite good. However, I cannot forget to reduce a bit of the sugar on this one, since the gelatine is sweet enough. Continuing with pink, the cute and adorable bee case I bought for my Galaxy S3. I would have preferred it in yellow and black like a real bee, but Claire’s only had this colour. It’s still adorable and its name is Dubabo because in my opinion it looks more male than female, even though it’s pink, so I decided to name it after DuJun from the Korean band Beast. I don’t think he would approve it though…
In the middle there is me and a Halloween item we bought. It looks really cool and it will become a permanent decoration in memory of my hidden Gothic side! 

Botas alentejanas – compradas em Cascais
Meias – by Primark
Calções – by Zara kids
Camisola – by Primark

Boots from Alentejo – bought in cascais
Socks – by primark
Shorts – by Zara Kids
Sweater – by Primark





Xau gente, fiquem bem! Até ao meu próximo post!
Xana

Bye everyone! See you on my next post!
Xana 

4 comments:

  1. I love old cars too!!!
    Amazing pics doll!!!

    ReplyDelete
  2. i want to have four seasons here its always warm or hot...
    love the GS3 case and i love b2st and all Kpop!

    Invite you to enter my giveaway with DresSale here

    visit my blog ^_^
    www.LuchLuchCraft.com
    My online store ^_^
    www.TokoLuchLuchCraft.biz

    ReplyDelete
  3. Cute blog and post. :D
    Mind to follow each other? Let me know. :)

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  4. Adorei as unhas! Carros antigas sao bem interessantes, gosto de ver. Bjus

    ReplyDelete