Sunday, 18 August 2013

Weekly twitter photos

Tudo a aproveitar a praia? Eu nem por isso. No fim de contas custa me tanto aguentar este calor e ainda não arranjei disposição para ir a praia logo às 8 horas da manhã! E não, não tem a ver com preguiça. Tenho estado um bocado adoentada e não me ando a sentir muito bem. Eu que acordava cedo sem problemas, mas agora tem sido difícil.

Is everyone enjoying the beach? Not me! I can’t stand this much heat and haven’t found the heart to go to the beach at 8 o’clock in the morning! And no, it’s not laziness. I’ve been a bit ill and don’t feel very well. I would wake up early and ready and now it’s been difficult.


Aqui estão a minhas fotos do twitter desta semana.
Here are my weekly photos from twitter.

Pelos vistos gosto mesmo de cor-de-rosa! Eu já tentei NÃO gostar, mas não é algo que possa controlar… aparentemente…  -.-
It seems that I really love pink! I’ve tried NOT to like it but it’s not something I can control… apparently…  -.-


O vestido cor-de-rosa, mais o batom rosa que não acho que me favoreça, mas acabo sempre por usá-lo porque adoro aquela cor. Unhas rosa e prateado com vernizes da Kiko. Um bonito prédio na zona mais antiga aqui do bairro. Um almoço nada mau, nem pesado agora para o verão e mais um gelado First Kiss da Magnum da edição limitada deste ano. Foi o único que experimentei dos 5 beijos, porque os componentes dos outros não me agradam muito, mas adoro este! E uma foto parvinha com orelhas só, porque é giro!

The pink flowery dress and my pink lipstick, that doesn’t look very good on me, but I love it so I wear it a lot. Pink and silver nails with Kiko nail polishes. A beautiful building belonging to the oldest part of my neighbourhood. A nice and light lunch for the summer and ice cream called “First Kiss” from Magnum’s limited edition for this summer. It was the only one I tried out of the “5 Kisses” because the ingredients on the other ones don’t appeal to me. But I DO love this one! And a silly picture with fluffy ears, just because it’s cute!

O link do meu twitter
Link to my twitter



Xau gente, fiquem bem! Até ao meu próximo post!
Xana

Bye everyone! See you on my next post!
Xana 

6 comments:

  1. hahaha lol i love pink too xD

    Invite you to enter my giveaway
    Lotus Blossom Design Giveaway Win $50 gift card
    Hope you will join :) Thank you!

    New post:
    Black and White - Kpop Girl's Day Expection
    Koleksi Terbaru Luch Luch Craft - Gantungan Binatang Lucu

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com
    www.tokoluchluchcraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. i am not enjoy the beach too :( bec its rainy season here ^^ hfive for liking pink :)

    ReplyDelete
  3. I don{t like the beach either. I don{t like the sun. Thanks for share your pics!
    xx

    Join to my Giveaway for Win an Etude House CC Cream!


    ReplyDelete
  4. Adorei suas fotos, acordar cedo as vezes nao e facil por que temos que dormir cedo tb.
    Bjus

    ReplyDelete